آیا دوربین های مدار بسته می توانند بدون اینترنت کار کنند؟
نوشته شده توسط : رویا

دوربین های مدار بسته (دوربین مدار بسته) برای نظارت خصوصی تنظیم شده اند. سیگنال ها به صورت عمومی پخش نمی شوند ، اما صاحب دوربین مداربسته به هر فید زنده و ضبط شده دسترسی دارد. این دوربین ها برای نظارت بر خواص مسکونی و تجاری استفاده می شوند و ممکن است در داخل خانه یا خارج از منزل مورد استفاده قرار گیرند. در مورد این دوربین ها اغلب سوالات زیادی وجود دارد. یکی از شایع ترین نگرانی ها این است که آیا دوربین های مدار بسته در صورت عدم وجود اینترنت می توانند کار خود را ادامه دهند.
آیا دوربین های مدار بسته بدون اینترنت کار می کنند؟
جواب سوال فوق بله است. می توانید بدون استفاده از اینترنت دوربین های مداربسته را به کار خود ادامه دهید. بسیاری از افراد تعجب می کنند که یاد می گیرند دوربین مداربسته حتی در هنگام برق نیز کار کند. این دوربین ها برای مناطقی که روستایی هستند از جمله دوربین هایی که از شبکه خارج هستند ایده آل هستند.
قادر به کار با این دوربین ها بدون منبع تغذیه و اینترنت یکی از بزرگترین نقاط طراحی برای بسیاری از افراد است. دوربین های مدار بسته تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند.
سرویس اینترنت فقط درصورتی ضروری است كه شخص به دور از دسترس به دوربین خود دسترسی داشته باشد. اگرچه داشتن اتصال به اینترنت مفید است ، اما مطمئناً مورد نیاز نیست. سقوط عدم اتصال به اینترنت بدان معنی است که شما از تشخیص سنسور حرکت اعلان دریافت نمی کنید و یا قادر به مشاهده فید زنده از تلفن هوشمند خود نخواهید بود.


چه کارکردهایی بدون خدمات اینترنتی در دسترس است؟
همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت ، در صورت نداشتن اتصال به اینترنت ، برخی ویژگی ها را از دست می دهید. متأسفانه سیگنالهای Wi-Fi در همه جا وجود ندارد. برخی از دارندگان دوربین های مدار بسته عملکرد دوربین های خود را بدون اتصال به اینترنت ترجیح می دهند زیرا این امر باعث می شود در برابر هکرها آسیب پذیرتر باشند. سارقان ممكن است گاهی اوقات فید دوربین را هك كرده و آن را غیرفعال كنند ، بنابراین می توانند به یك ملك دسترسی پیدا كنند. موارد زیر توابع هستند که حتی بدون سرویس اینترنت همچنان در دسترس خواهند بود.
در صورت اتصال یک مانیتور ، 24/7 نظارت زنده وجود دارد.
تمام فیلم های دوربین مدار بسته را می توان در کارت NVR یا SD ذخیره کرد.
دوربین مدار بسته می تواند در مناطقی که فاقد برق است با توان باتری سلولی کار کند.
در حالی که داشتن کلیه خدماتی که با اتصال به اینترنت در دسترس هستند سودمند است ، اما مکان های خاصی نیز ارائه می شود. امکان استفاده از دوربین مدار بسته در مکان های دور افتاده به افراد امکان می دهد بدون نگرانی مانیتور بهتر و محافظت از اموال خود را انجام دهند. اگر فکر کردید به دلیل محدودیت اینترنت نمی توانید از دوربین مدار بسته استفاده کنید ، گزینه های بیشتری نسبت به آنچه متوجه می شوید وجود دارد.
نحوه اتصال دوربین مدار بسته به کامپیوتر بدون اینترنت
دانستن چگونگی اتصال صحیح دوربین دوربین مدار بسته به کامپیوتر ، به شما امکان می دهد بدون نیاز به اینترنت ، فیلم ها را مشاهده و ذخیره کنید. مراحل انجام آن آسان است و نتایج چشمگیر است.
اطمینان حاصل کنید که هم دوربین و هم کامپیوتر شما به درستی شارژ شده است. اگر در ملک خود برق دارید ، مسئله ای نیست.
دوربین باید با استفاده از کابل شبکه به رایانه شما وصل شود. اطمینان حاصل کنید که کابل با دوربین و رایانه شما کار می کند. همچنین از امنیت کابل اطمینان حاصل کنید.
آدرس دوربین امنیتی را در رایانه جستجو کنید. باید بتوانید این اطلاعات را در وب سایت پیکربندی دوربین یا در زیر منوی دستگاه رایانه خود پیدا کنید.
مرحله آخر تغییر آدرس IP رایانه های شما به پیشوند همان دوربین مدار بسته است.
انجام این مراحل به شما کمک می کند تا از استفاده از دوربین مدار بسته خود بدون سرویس اینترنت لذت ببرید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که اموال شما همیشه تحت نظارت است. با وجود باتری های سلولی ، دوربین های شما حتی در هنگام خاموش شدن برق یا در صورت قطع شدن یک متجاوز ، همچنان به کار خود ادامه می دهند.

مزایای دوربین های مدار بسته
نصب دوربین مدار بسته در ملک شما خیلی دشوار نیست ، اگرچه برخی از افراد ترجیح می دهند برای نصب به متخصصان اعتماد کنند. نصب دوربین مداربسته مزایای بسیاری برای صاحبان املاک مسکونی و تجاری دارد. در زیر برخی از بزرگترین مزایا ذکر شده است.
یکی از بزرگترین دلایلی که صاحبان املاک دوربین های مدار بسته خریداری می کنند به این دلیل است که آنها عامل بازدارندگی در جرم هستند. هنگامی که مجرمان یاد می گیرند یک دوربین توسط دوربین ها مورد مشاهده قرار می گیرد ، کمتر احتمال دارد که دست به فعالیت مجرمانه بزنند زیرا می دانند احتمالاً گرفتار شده اند.
مشاغل و صاحبان خانه به طور یکسان می توانند از نظارت بر آنچه در املاک آنها رخ می دهد بهره مند شوند. آنها می توانند خانواده و کارگران خود را تحت نظر داشته باشند و از امنیت همه افراد و انجام کارهایشان اطمینان حاصل کنند. داشتن آرامش خاطر در دانستن آنچه اتفاق می افتد بی ارزش است.
یکی دیگر از مزایای فناوری دوربین مدار بسته ، امکان جمع آوری مدارک ، در صورت وقوع جرم در اموال شما است. اگر چیزی به سرقت رفته است یا خسارت وارد شده است ، می توانید به فیلم دوربین مراجعه کرده و مرتکب آن را کشف کنید. پلیس غالباً از فیلم های دوربین مدار بسته برای حل جرایم استفاده می کند.
فیلم های موجود از این دوربین ها به صاحبان املاک کمک می کند تا سوابق مربوط به افرادی که از اموال خود می آیند را نگه دارند. دانستن اینکه چه کسی در یک زمان خاص در این ملک قرار داشته است به دلایل زیادی از جمله آگاهی از دسترسی به چه کسی سودمند است.
صاحبان املاک ممکن است از دوربین های مدار بسته برای محافظت در برابر دعاوی خود استفاده کنند. اگر کسی ادعا کرده باشد که در اموال شما آسیب دیده است ، شواهدی خواهید داشت که ادعای آنها را اثبات می کند یا آن را رد می کند. توانایی اثبات مسئولیت ادعای آسیب دیدگی برای محافظت از کیف پول و شهرت شما ضروری است.
نتیجه
اکنون که می دانید دوربین مداربسته یکپارچه کار خواهد کرد ، حتی بدون اتصال به اینترنت ، زمان آن رسیده است که تحقیق در مورد مارک ها ، مدل ها و گزینه های موجود را شروع کنید. دسترسی به فیدهای ویدیوی دارایی شما ، سطح آرامش بسیار بالاتری را ارائه می دهد.
دوربین های مدار بسته کاربردی و خلاقانه هستند. مدلهای جدید تمام مدت با ویژگی های پیشرفته تر عرضه می شوند. قبل از انتخاب دوربین مدار بسته ، اطمینان حاصل کنید که کدام یک از آنها بدون اتصال به اینترنت بیشتر کار خواهند کرد. برخی از دوربین ها به طور انحصاری برای کار با منبع اینترنتی ساخته شده اند ، بنابراین باید در انتخاب دوربین مناسب برای رفع نیازهای شما دقت کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: